افزایش رتبه سایت و افزایش کاربران

افزايش رتبه سايت و افزايش کاربران کاري نيست که يکباره اتفاق افتد و نبايد بعد از طراحي سايت انتظار داشت که سايت خودبه خود با افزايش بيننده مواجه شود، همان طور که بر همگان آشکار است بهترين راه براي افزايش رتبه سايت و افزايش کاربران افزايش و به روزرساني محتواي سايت با مطالب دست اول و کاملا توليدي است، البته همين موضوع درج محتواي جديد سايت نيز مقوله اي حساس است چرا که با توجه به قدرت الگوريتم هاي جديد گوگل و حذف تدريجي کلمات کليدي و اهميت محتواي وب سايت براي گوگل ضروري است تا طراحان سايت و توسعه دهندگان سايت بيش از پيش در بروز رساني و تجديد اطلاعات خود در زمينه طراحي سايت و سئو تلاش نمايند. البته راه کارهاي ديگري نيز براي افزايش رتبه سايت و افزايش کاربران وجود دارد که در اينجا به چند مورد اشاره مي نماييم. افزايش رتبه صفحات در گوگل در مجموع در افزايش رتبه سايت در موتور جستجوگر گوگل تاثير مي باشد، در صورتيکه مطالب آن در رابطه با موضوع مورد جستجو باشد، موتورهاي جست و جو اهميت صفحات وب را بر اساس ميزان لينک به آن طبقه بندي مي کنند.
افزايش رتبه سايت و افزايش کاربران
رتبه سايت و الکسا طراحي سايت تمامي اين موارد موجب مي شوند تا در نهايت باز ديد کننده گان يک وب سايت افزايش يابند و اين ها آنالايز کننده اي هستند براي ترافيک طراحي وب سايت و مي توان گفت که تمامي وب سايت ها بر اساس همين امار هاي تعداد بازديد کاربران است که رتبه بندي مي شوند و نتيجه ي اين رتبه بندي ها در نهايت مقدار و عددي مي شود ما بين ? تا چند ميليون که هرچه قدر اين مقدار و اين عدد به يک نزديک تر شود در نتيجه مرتبه و رتبه ي طراحي وب سايت نيز ، بهتر و بالاتر مي رود .
از عوامل ديگري که در افزايش رتبه سايت و افزايش کاربران تاثيرگذار است، رعايت استاندارد در طراحي سايت يا رعايت اصول بهينه سازي سايت مي باشد، يکي از مهم ترين نکات و ابزار در گارانتي کردن افزايش رتبه مي باشد، همچنين بايد در در نوشتن برچسب هاي متا دقت لازم را انجام داد، يعني هر طراحي سايتي که با استفاده از سيستم مديريت محتوا يا همان نرم افزار طراحي وب سايت استاندارد انجام شده باشد هر بخش داراي محتواي متن و تصويري است، به طور معمول داراي برچسب هاي موضوعي، عنوان و متانگ ها مي باشد که البته بايد از طريق ويرگول، نقطه ويرگول؛ يا حتي( کلمه) حداکثر تا 20 يا 30 کلمه وارد شود البته وارد نمودن عنوان و متاتگ ها داراي اصول خاصي است.
سئوي وبسايت
در افزايش رتبه سايت و افزايش کاربران بايد به اين مورد توجه شود کهواردنموندن متاتگ ها يا حتي عناويت و با فونت درشت نوشتن کلمات کليدي و لينکدار کردن به صفحات بدون ربط، هيچ گونه تاثيري در افزايش رتبه سايت ندارد و صرفا موجب مزاحمت خواهد شد.
تنها چيزي که لازم است رعايت اصول طراحي گرافيکي صفحات و هماهنگي ويکپارچه بودن فونت و ساير متن و محتواي صفحات براي بازديدکنندگان اهميت دارد و شرکت هاي طراحي سايت و تمام کساني که در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات فعاليت مي کنند در توصيه هايشان به کاربران مي گويند به هيچ عنوان از سايت هايي که قوانين و اصول بهينه سازي را رعايت نمي کنند اعتماد نکنند.
موتورهاي جستجوگر حساسيت زيادي به نام صفحات، مطالب، عنوان و توضيحات از خود نشان مي دهند، بنابراين براي افزايش رتبه سايت و افزايش کاربران لازم است در نام گذاري و وارد نمودن عنوان و توضيحات دقت بيشتري معمول داريم. بديهي است هر چه نام مستعار صفحات کوتاه باشد و نام و توضيحات هر صفحه با کاراکترهاي خاصي از هم جدا شود به نتيجه بهتري منجر خواهد شد.