طراحی سایت صنایع و کارخانجات

مراکز صنعتي براي معرفي فرآورده ها و خدمات خود در اينترنت نيازمند طراحي وب سايت هستند. به طوري که تعداد طراحي سايت صنعتي بالا رفته است. اما در نهايت همه سايت ها در يک طيف و رتبه قرار نمي گيرند. زيرا برخي از سايت ها در زمان طراحي سايت به پارامترهايي توجه دارند که موجب افزايش تعداد بازديدکننده و در نتيجه بالا رفتن راندمان شرکت آنها مي‎شود.
کارخانه ها و مراکز صنعتي يکي از بهترين راه هاي تبليغات را طراحي سايت صنعتي مي دانند و تمايل دارند براي معرفي محصولات و يا انواع خدمات شان و هم چنين در جهت فروش محصولات شان از اينترنت استفاده مفيد کنند و به اين ترتيب ان ها نيازمند طراحي سايت صنعتي هستند .
رقابت در اينترنت بسيار بالا است و هر شرکتي بايد سعي کند تا از طراحي سايت درست استفاده کند و محصولات خود را به بهترين شکل در صنعت معرفي کنند . به هر حال اگر طراحي سايت با يک برنامه ريزي درست انجام گيرد کمک شاياني به دارنده وب سايت مي کند .

از آنجا که طراحي سايت هاي صنعتي از نظر گرافيک و نحوه مديريت کردن با ساير سايت ها تفاوت اساسي دارد و براساس نياز کارفرما طراحي مي‎شوند، بنابراين ويژگي هاي خاصي را نيز مي‎طلبند. براي طراحي سايت صنعتي بايد به فاکتورهاي زير توجه داشت:
طراحي سايت صنعتي براساس نياز کارفرما
اولين مولفه در تعيين نحوه طراحي سايت، گرافيک و شکل ظاهري آن براساس نياز مدير و کارفرما انجام مي‎شود. در اين صورت کارفرما تعيين کننده گرافيک، رنگ، ساختار و ظاهر سايت است. اين امر مي‎تواند با مشورت شرکت طراحي سايت انجام شود. با اين کار مشاور مي‎تواند کارفرما را در انتخاب رنگ و شکل ظاهري سايت متناسب با اهداف شرکت صنعتي ياري دهد.
سادگي و قابل استفاده بودن وب سايت صنعتي
وب سايت صنعتي بايد به گونه اي طراحي شود که مديريت آن به راحتي صورت بگيرد. به طوري پنل مديريتي آن بدون مشکل و کاربردي انجام شود زيرا اطلاعات وب سايت بايد دائما بروز رساني شوند.
قرار دادن امکانات عمومي در طراحي سايت صنايع و کارخانجات
در زمان طراحي سايت صنعتي (طراحي سايت صنايع و کارخانجات) بايد امکانات عمومي از قبيل انتخاب محصول براساس رنگ، کيفيت و يا قيمت براي کاربران فراهم شود. همچنين ذخيره کردن برخي از محصولات انتخاب شده در قسمتي از سايت نيز از مواردي که در زمان طراحي سايت صنعتي بايد به آنها توجه شود.
ثبت و نمايش محصولات
محصولات شرکت هاي صنعتي بايد به طور مداوم در معرض ديد کاربران قرار بگيرد. به همين دليل وب سايت بايد قابليت ثبت محصولات را به صورت مداوم داشته باشد.
طراحي سايت
گروه بندي محصولات
دسته بندي محصولات شرکت، مطالعه آنها را براي کاربران راحت تر مي‎کند. به همين دليل بايد محصولات براساس معيارهايي از قبيل قيمت، کيفيت، جنس، کاربرد و ... گروه بندي شوند.
گالري تصاوير محصولات
تصاوير نقش مهمي را در معرفي محصولات ايفا مي‎کنند. از اينرو بايد قسمتي از طراحي سايت صنايع و کارخانجات براي نمايش تصاوير محصولات اختصاص داده شود.
درباره ما و تماس با ما
مديران شرکت صنعتي بايد براي بازديدکننده معرفي شود. به طوري که کاربران بدانند شرکت توسط چه کساني اداره مي‎شود. اين امر مي‎تواند به جلب اعتماد بازديدکننده نيز بينجامد. از سوي کاربران بايد بتوانند با بخش مديريت ارتباط برقرار کنند. براي اجرا شدن اين دو هدف در نظر گرفتن دو بخش «درباره ما» و «تماس با ما» ضرورت دارد. طراح سايت حرفه اي
نظر سنجي
درخواست پيشنهاد و نظرخواهي از کاربران يکي ديگر از قسمت هاي يک سايت صنعتي است که در زمان طراحي سايت بايد به آن توجه شود.
مديريت سئوي سايت
افزايش رتبه سايت در مورتوهاي جستجو و در نتيجه بالا رفتن تعداد بازديدکننده تنها با قراردادن بخش سئو و بهينه سازي وب سايت انجام مي شود. به همين دليل بايد قسمتي با عنوان سئو براي قرار دادن کلمات کليدي، توضيحات متا، عنوان سايت و ... در نظر گرفته شود.
فرم استخدام
بکارگيري نيرو براي شرکت مي تواند از طريق وب سايت انجام شود. در اين صورت بايد در قسمتي از سايت صنعتي، فرم استخدام قرار بگيرد. تا کارجويان بتوانند مشخصات فردي خود را به همراه رزومه وارد کنند.
لوميکس