سانترال چیست؟ معرفی انواع سانترال،کدام برای شما بهتر است؟

سانترال چيست ؟ سانترال به منظور ايجاد يک شبکه خصوصي در يک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار ميگيرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادي از خطوط شهري امکان استفاده براي تمام داخلي ها با (تنظيم امکانات و محدوديت ها) به وجود خواهد آمد. در واقع يک دستگاه سانترال حکم يک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختيار يک مجموعه قرار مي گيرد. امکانات بالقوه دستگاه و تلفن سانترال شرکت ها و حتي فروشگاه ها را ملزم به استفاده از اين دستگاه ميکند. از جمله اين امکانات مي توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهري تلفن گويا، دسترسي آسان و بدون هزينه داخلي ها به هم ديگر، اشتراک لوازم مخابراتي بين داخلي ها و … اشاره کرد. سانترال ها را ميتوان با توجه ظرفيت و يا نحوه برقرار ارتباط بين داخلي ها خود تقسيم بندي کرد.حالا که فهميديم سانترال چيست و چه ماهيتي دارد بهتر است با انواع آن آشنا شويم تا بتوانيم بهترين انتخاب را براي کسب و کار مان داشته باشيم (نصب سانترال).

دستگاه هاي سانترال کم ظرفيت
سانترال چيست؟ معرفي انواع سانترال،کدام براي شما بهتر است؟

اين دسته براي کسب و کار هاي کوچک و متوسط طراحي شده اند طوري که ميتوان نيازهاي يک اداره يا يک شرکت متوسط را به شکل کامل و مناسب پوشش دهد، و تا ظرفيت ?? خط داخلي و ? خط شهري قابل افزايش هستند.اين دستگاه ها با توجه به امکانات و ويژگي هاي بسيار متنوع و بلقوه خود ميتوانند گزينه مناسبي براي سامان دهي به تماس هاي ورودي و داخلي و حتي کنترل آنها باشند.دستگاه هاي کم ظرفيت پاناسونيک علارقم قيمت بسيار مناسب بخش عظمي از امکانات دستگاه هاي پيشرفته موجود در بازار را فراهم ميکنند و ميتوان آنها را نسبت به محيط کار و نياز اختصاصي شما قابل برنامه ريزي و ارتقا ميباشد تا نهايت لذت را از محيط کار خود ببريد.
برخي ويژگي ها و امکانات اين دستگاه ها که حتي بيشتر کاربران هم از آن اطلاع ندارند عبارتند از :
واحد پذيرش خودکار ? مرحله اي با راهنماي صوتي
پيغام گير (BV)
نمايشگر CALLER ID روي تلفن تک خط و تلفن سانترال آنالوگ
تغيير پذيري آسان و متنوع
مديريت تماس کارآمد که خود شامل مزاياي زير است
بهبود وجهه شرکت
بي پاسخ نماندن تماس هاي کاري مهم
کاهش حجم کار اپراتور
حالت روز/ شب / ناهار
آيفون، درب باز کن و زنگ درب
تماس اضطراري
کنترل اتاق (مانيتور)
گروه داخلي
انتخاب صداي زنگ
پيام انتظار
مديريت هزينه
گزارش وضعيت تماس ها
وارد کردن کد حسابداري
قفل الکترونيکي خط داخلي
محدوديت زمان تماس
برنامه ريزي آسان، تعمير و نگهداري راحت
انتقال تماس / مزاحم نشويد
شماره گيري خودکار / ذخيره
پاسخگويي خودکار / قطع موقت صدا