تعریف کلمات کلیدی در جوملا

جستجوگر ها براي برسي وب سايت ما نياز به يک سري اطلاعات از سورس برنامه نويسي ما دارند که در شکل ظاهري يا #UI به دنبال آن نمي گردند . خوب اولين كاري که يک طراح سايت يا كسي كه سئو سايت انجام مي دهد،اين هست که متا تگ ها را در سورس وب سايت خودش استفاده کند به همين دليل در اين چند ساله به وفور ديده شده است که خيلي از طراحان وب سايت بدون اينکه اطلاعاتي را در اين مورد داشته باشند به صورت اشتباه هنگام طراحي سايت از اين برچسب ها استفاده کردند و به جايي که باعث پيشرفت وب سايت شوند باعث شکسته شدن اطلاعات براي جستجوگر ها مي شوند .

متا تگ ها در ديد جستجوگر ها

با توجه به پيشرفت سريع متا تگ ها در طراحي سايت ها اين عامل باعث مشکلات بسيار زيادي شد از جمله سوء استفاده خيلي از مديران وب سايت هنگام طراحي سايت با قرار دادن کلمات و اطلاعات نامرتبط در بين اين تگ ها که دوست داشتن بازديد هاي زيادي رو با تقلب به وب سايت خودشان فراخواني کنند که گوگل و ديگر جستجوگر ها ديگر علاقه زيادي به تقب و گمراه كردن كاربر نداشتن به همين دليل کمي در الگوريتم هاي جستجوگر ها تغييراتي اعمال گرديد .
در اين مقاله سعي ما بر اين است که به صورت مختصر و مفيد به شما آموزش دهيم که در هنگام طراحي سايت به چه صورت از کلمات کليدي در جوملا به صورت صحيح استفاده کنيد.


گزينه ي اول که تو ضيحات کلي نام دارد و يا در برخي ورژن هاي جوملا فارسي توضيحات متا نام دارد براي سئو سايت هنگام طراحي سايت بسيار اهميت دارد و اطلاعات موجود در آن به موتور هاي جستجو گر کمک مي کند که به راحتي متوجه شود اين صفحه ايجاد شده در سايت شما چه هدفي دارد و در مورد چه مبحثي توضيح مي دهد.

اين گزينه در تمامي صفحات سايت شما موجود مي باشد به اين صورت زماني که شما يک مطلب جديد براي وب سايتتان ايجاد مي کنيد در سمت چپ صفحه در قسمت تنظيمات توضيحات کلي و يا در برخي نسخه هاي جوملا توضيحات متا نام دارد بايد در قسمت توضيحات کلي و يا توضيحات متا خلاصه اي از مطلبي را که قصد داريد ايجاد کنيد بنويسيد يعني يک توصيف کلي از مطلبي که قصد ايجاد آن را داريد،اين مسئله در سئو سايت شما نيز بسيار حائز اهميت است.

در اين قسمت نيز کلمات کليدي که مربوط به مطلبي که قصد ايجاد آن را داريد مي نويسيم به طور مثال اگر مطلبي که مي خواهيد ايجاد کنيد در مورد سئو سايت مي باشد سئو و سئو سايت ،بالا آمدن در موتور هاي جستجوگر از جمله کلمات کليدي مر بوط به اين صفحه مي باشد که در قسمت توضيحات متا بايد استفاده شود.

نتيجه کلي آن که براي ايندکس شدن بهتر مطالب و سئو سايت براي موتور هاي جستجوگر پيشنهاد ميکنيم که در زمان ايجاد هر مطلب , براي آن کلمات کليدي و توضيحاتي در نطر بگيريد. براي اين کار , در زمان افزودن يک مطلب جديد به طريق زير عمل کنيد:

ويرايش/افزودن مطلب > تنظيمات توضيحات تکميلي > بخش تضيحات تکميلي و کليدهاي تفسيري

بهتر است که در هنگام طراحي سايت و ايجاد مطالب جديد براي هر مطلب به اين نکات بسيار توجه کنيد.
تک سيستم