متا تگ

تا حالا در مورد چند متا تگ اصلي مثل توضيحات و کلمات کليدي صحبت کرديم ولي خوب بخاطر سوالات مکرر دوستان و همچنين تنوع در اين زمينه، تصميم گرفتيم که تا اونجاييکه ميشه متا تگ هاي مختلف را معرفي کنيم و درباره نحوه استفاده از اونها بيشتر توضيح بديم.
metatags
هر روز متدهاي مختلفي براي بالا اوردن سايت در موتورهاي جستجو استفاده ميشه ولي خوب يکي از سنتي ترين روش ها، همين متا تگ هستند. البته به قطع ميشه گفت متا تگ ها روش اصلي افزايش رتبه سايت نيستند و مسائلي مثل به روز رساني با مطالب جديد و همچنين بک لينک تاثير بيشتري دارند، ولي با توجه به توضيحات موتور جستجوي بينگ که گفته:
متا تگ ها آزاد و ياري رسان هستند!
استفاده از اونها ميتونه مفيد باشه. بخصوص متا تگي مانند توضيحات که در جستجوي هر صفحه، بعنوان بخشي از محتواي اون صفحه به کاربر نشان داده ميشه و اگه با موضوع جستجوي کاربر همخواني داشته باشه، حتما کاربر وارد اون صفحه ميشه.
البته يکسري از اين تگ ها ميتونه خيلي خطرناک باشه مثل noindex که جلوي ايندکس اون صفحه را در موتورهاي جستجو ميگيره. البته همين متا تگ محاسني هم داره که در وقت مناسب در مورد اون هم توضيح ميديم. افزايش رتبه سايت
مزيت اصلي متاتگ ها اينکه به هيچ سيستم و يا زبان برنامه نويسي خاصي تعلق ندارند و همه نوع سايتي ميتونه از اين متاتگ ها استفاده کنه!
در اين مقاله در کل هيچ آموزشي نداشتيم و فقط خواستيم اولا بدونيد که متا تگ ها که خيلي ها بهشون بي توجه هستند، مهم اند و هم ميتونند مفيد باشند و هم مضر!
دوما هم اطلاع بديم که از اين به بعد و به مرور تمام متا تگ هاي قابل استفاده در سايت براي وبمستران معرفي ميشه و توضيحات کاملي در مورد استفاده از اونها داده ميشه که به اميد خدا بتونيد به بهترين شکل از اونها در سايت هاتون استفاده کنيد.