طراحی سایت مشاورین املاک

با توجه به وسعت فضاي شهري و عدم دسترسي مشتريان به شرکت هاي املاک براي خريد، رهن و يا اجاره ساختمان، اين شرکت ها به فضاي سايبري راه پيدا کرده اند. استفاده از اينترنت براي جستجو ها بسيار راحت تر از گشتن حضوري است . بدون اتلاف وقت مي توان در اينترنت گشت و طراحي سايت املاک را يافت و در انجا يک صفحه شخصي درست کرد و درخواست هاي خود را براي املاک فرستاد و با بنگاه و املاک در تماس بود .
با طراحي وب سايت املاک و فعاليت در اينترنت، علاوه بر اينکه فروشندگان و صاحبان ملک ها مي توانند زمين، خانه در مغازه خود را اختيار کاربران اينترنتي قرار دهند، مشتريان نيز مي توانند با مشاهده پيشنهادات از سوي مديريت طراحي سايت مسکن، ملک متناسب با شرايط مالي و جغرافيايي خود را انتخاب کنند. سايت املاک مي تواند خيلي بهتر از يافتن حضوري خانه و مغازه و غيره عمل کند و مشتري را سريع تر يه خواسته هاي مورد نظرش برساند .
در اين صورت مشتريان و فروشندگان مي توانند به راحتي و از طريق طراحي سايت مشاورين املاک با يکديگر در ارتباط باشند و در کمترين زمان ممکن و بصورت آنلاين به هدف خود دست پيدا کنند.
طراحي سايت املاک بايد طوري طراحي و ساخته گردد که مدير سايت به اشخاص اجازه دهد تا يک صفحه شخصي داشته باشند و هم چنين مجاز به افزودن ملک در وب سايت باشند ، انها بايد بتوانند مشخصات ملک براي فروش يا اجاره را در طراحي سايت اضافه کنند و در نهايت اين اگهي ها به تائيد نهايي مدير سايت املاک نياز دارد و پس از تاييد نيز در اختيار عموم قرار گرفته و قابل مشاهده است.
طراحي سايت
طراحي سايت املاک
با توجه به اهميتي که طراحي سايت املاک دارد و در آن دو دسته از کاربران فعاليت دارند، طراحي و راه اندازي آن به تخصص ويژه اي نياز دارد.
در اين صورت بايد در زمان طراحي اين نوع سايتها، به مواردي همچون بخش معرفي خدمات بنگاه معاملات ملکي، معرفي پروژه هاي پيش فروش، امکان تعيين مدت اعتبار براي هر فايل املاک، امکان طبقه بندي پايگاه هاي داده، امکان عضويت کاربران، امکان دريافت فايل املاک از طريق طراحي سايت توسط کاربران و ... توجه شود.
ماژول هاي طراحي سايت مسکن و مشاورين املاک
طراحي سايت املاک داراي قسمت هاي مختلفي است که عبارتند از:
ثبت ملک و مشخصات کامل
زماني که کاربران در طراحي وب سايت مشاور املاک ثبت نام مي کنند، بايد بتوانند به راحتي ملک خود را در سايت ثبت و مشخصات کامل آن را نيز منتشر کنند. براي اطمينان از کارکرد صحيح اين قسمت بايد هر روز گزارش کامل از ملک هاي ثبت شده در فايل اکسل ارائه شود.
ثبت نقشه و محل ملک بر روي گوگل
خريداران و مشتريان بايد بتوانند ملک مورد نظر خود را بر روي نقشه به طور دقيق مشاهده کنند. به همين منظور کاربران و کساني که قصد اجاره دادن، رهن و يا فروش ملک خود را دارند، بايد آدرس دقيق آن در اختيار مديريت طراحي سايت قرار دهند. زمان طراحي بايد به اين قابليت سايت توجه شود.
ثبت آگهي در سايت
آگهي هايي که از سوي فروشندگان املاک به قسمت مديريت طراحي سايت املاک وارد مي شود، بايد در معرض ديد کاربران و بازديد کنندگان طراحي سايت قرار بگيرد. امکان ثبت ويژگي و مشخصات ملک، برخي از آگهي ها نيز از ديگر امکانات طراحي سايت مشاور املاکي است.
بخش مقالات و اخبار سايت
بخشي از سايت بايد به سئو و بهينه سازي سايت توجه داشته باشد. با توجه به اينکه محتوا نقش مهمي را در بالا بردن رتبه سايت ايفا مي کند، اختصاص قسمتي از سايت به مقالات و اخبار مي تواند در بهينه سازي موثر واقع شود.

سايت املاک
بخش تعريف شاخه بندي هاي اصلي
شاخه بندي در طراحي سايت املاکي به اين معناست که مديريت بايد بتوانند املاک را از نظر زمين، کلنگي، مغازه، تجاري، اداري، آپارتمان، مسکوني و ... بخش بندي کرده و در اختيار کاربران قرار دهد.
اين قابليت در زمان طراحي سايت انجام مي شود. علاوه بر اين، اضافه کردن فايل املاک با جزئيات کامل (شماره مرجع، عنوان، مشاور ملک، نوع ملک، متراژ بنا، و ... در طراحي سايت املاک) نيز از مواردي است که بايد در هنگام طراحي سايت انجام شود.
ساير امکانات سايت املاک
از ديگر امکانات عمومي که ميان همه وب سايت ها مشترک و بايد در طراحي سايت املاک نيز مد نظر قرار بگيرند مي توان به موارد زير اشاره کرد:
طراحي قالب کاملاً واکنشگرا و ريسپانسيو کردن سايت
مديريت سئو سايت براي حضور در موتورهاي جستجو
امکانات نظرسنجي از کاربران
مديريت دايناميک قالب ايميل ها و پيامک ها
لوميکس