محل نصب آیفون تصویری

محل نصب آیفون تصویری یکی از نکاتی است که در روز نصب باید در نظر داشته باشید . مثلا برای نصب آیفون تصویری بر روی میز باید بدانید که آیا این کار امکان پذیر است یا خیر ؟ برای مثال برخی از شرکت ها می خواهند برای سهولت در انجام کار آیفون تصویرشان بر روی میز مدیر و یا منشی نصب گردد و با این تصویر اقدام به خرید می نمایند ولی در روز نصب نصاب از این مورد را منع می نماید و در حقیقت دستگاه قابلیت نصب روی میز را ندارد .

و یا خانمی می خواهد آبفون تصویری خانه در آشپز خانه نصب شود تا هنگامی که در آشپزخانه حضور دارد همزمان با کار اشخاص پشت درب را دیده و از ورود و خروج افراد اطلاع یابد اما پس از مدتی از این کار منصرف شده و می خواهد مکان آن را تغییر دهد .ولی با وجود نوع سیم کشی سیم کشی توکار اجازه این کار را نمی دهد و برای تغییر مکان نیاز به سیم کشی روکار است . و این مورد نیز بر طبق سلیقه ی همگان نیست .

بنابراین خریداران باید به محل نصب آیفون تصویری خود را در نظر بگیرند و از هر نطر آن را بسنجند و در نهایت به یک نتیحه ی کلی برسند در این صورت شما از جایگاه آیفون تصویری خود راضی بوده و می توانید چندین سال از آن استفاده نمایید بدون آنکه از جای قرار گیری آیفون تصویری خود ناراضی باشید .