کاربرد طراحی سایت اختصاصی

طراحي سايت اختصاصي روشي از طراحي سايت است که تمامي مراحل طراحي آن بر طبق خواست مشتري انجام مي شود . مشتري است که تعيين مي کند چه قسمت ها و بخش هايي بايد با طراحي سايتش اضافه و يا از آن کم شود و تمامي مراحل زير نظر مشتري انجام مي گيرد . زمان طراحي سايت اختصاصي ممکن است بيش تر باشد ولي در نهايت تخصصي تر و شخصي تر شده و با يک طراحي سايت کاملا سفارشي روبرو خواهيم شد که مورد پسند مشتري مي باشد .
به همين دليل فرد يا افرادي که طراحي سايت اختصاصي-سفارشي را بر عهده مي گيرند بايد بسيار مسلط به تمامي مراحل طراحي سايت حرفه اي از جمله گرافيک سايت ، امنيت، سئو و بهينه سازي سايت و... باشد چرا که اين موارد لازمه داشتن سرعت بالا براي لود و باز شدن صفحات طراحي سايت است. يکي از موارد مهم در طراحي سايت اختصاصي و سفارشي گرافيک سايت است که بايد بسيار حرفه اي انجام گيرد.
معمولا بيشتر مواقع کارفرما پس از گذشت زماني درخواست توسعه و گسترش طراحي سايت خود را دارد که اگر سايت اختصاصي داشته باشد مي تواند با هزينه اي کم تغييراتي در طراحي سايت ايجاد کند .
طراحي سايت اختصاصي
امنيت سايت اختصاصي
طراحي سايت اختصاصي-سفارشي معمولا با امنيت بسيار بالايي نيز همراه است، همه موارد ضروري در اين گونه طراحي سايت ها لحاظ مي گردد ، به عنوان مثال صرفا طراحي سايت نمي تواند پاسخگوي نيازهاي مشتري باشد. از اين گذشته وقتي سايتي معروفيت لازم را پيدا مي کند که عده زيادي آن را با جستجو پيدا کنند، بنابراين لازم است که سايت از سئو و بهينه سازي سايت خوبي برخوردار باشد.
طراحي سايت اختصاصي-سفارشي اين شانس را به مشتري مي دهد که سايت کاملا اختصاصي و سفارشي براي خود داشته باشد هم در طراحي ظاهري و هم در طراحي قالب هر طرحي را طراح مي تواند خلاقانه پياده سازي کند بدون اينکه محدوديتي در طراحي سايت داشته باشد.

در برخي از سفارش هاي مربوط به طراحي سايت اختصاصي (طراحي سايت سفارشي) کارفرما درخواست توليد محتوا را نيز بعد از طراحي سايت دارد که شرکت طراحي سايت متعهد مي شود بعد از طراحي و راه اندازي سايت محتواي مناسب را نيز براي طراحي وب سايت تهيه کند البته با اين تفاوت که متن توليدي نيز بايد در هيچ سايتي نباشد و کاملا نوآورانه و توليدي باشد.
طراحي سايت اختصاصي (طراحي سايت سفارشي) بايد از فيلترها و مراحل اساسي بگذرد تا بتواند بر روي سايت به درستي ظاهر شود. بنابراين سپردن کار طراحي سايت به يک گروه ماهر و متخصص اولين قدم در داشتن سايت محسوب مي شود. بسيار مهم است که يک طراحي سايت با ديزاين و ظاهر قابل قبول و پنل مديريتي قوي و مطابق با نياز کاربران به مشتري ارائه شود؛ شرکت هاي طراحي سايتي مي توانند اين کار را به درستي و سهولت انجام دهند که قبلا چنين طراحي هايي داشته اند و توانسته اند نمونه هاي موفقي ارائه دهند
لوميکس