افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل

موتور جستجوي گوگل مورد استفاده بيش از 90% جستجوگران اينترنت در ايران قرار دارد. سايت ميکرو رايانه آمادگي خود را براي افزايش رتبه سايت شما در گوگل اعلام مي دارد. اين افزايش به صورت تضميني است به صورتي که سايت شما در جستجوي موتور گوگل در صفحه اول جستجو ظاهر شود و اين موضوع به صورت مستمر ادامه پيدا کند.
به دليل هزينه بر بودن اين پروسه صرفا براي شرکتها و موسسات بزرگ کاربرد دارد و هزينه انتقال سايت به صفحه اول موتور جستجوي گوگل بسته به کلمه کليدي مورد نظر، ممکن است سرسام آور افزايش يابد. مدت زمان لازم براي اين کار از چند ماه تا يک سال به درازا مي انجامد.
هر قدر کلمه مورد نظر شما عام تر و تعداد آنها در اينترنت بيشتر باشد هزينه بري آن بيشتر بوده و مدت زمان طولاني تر براي طي پروسه لازم است و هر قدر کلمه خاص تر باشد مدت زمان کوتاه تر بوده و هزينه بسيار کمتري لازم است.
مثلا کلمه رايانه يک کلمه عام است و رقابت در آن بسيار شديد است. بنابراين اگر منظور شما رساندن سايت شما در جستجوي گوگل براي کلمه رايانه به صفحه اول باشد، هزينه آن بسيار بالا خواهد بود. (هم اکنون سايت ميکرورايانه با جستجوي کلمه رايانه در صفحه اول گوگل پيشنهاد مي شود). در مقابل ، کلمات بسيار تخصصي هزينه کمتري براي انتقال به صفحه اول در موتور جستجوي گوگل دارند و معمولا در طي مدت يک الي دو ماه اين عمل انجام مي شود.
افزايش رتبه سايت به صورت يک پروژه تعريف مي شود و در اين پروژه که تعداد زيادي کارشناس به صورت پاره وقت با سايت ميکرورايانه همکاري مي کنند سايت شما را به صورت کامل و مستمر نظارت خواهند کرد.
سايت ميکرو رايانه پروژه هاي بسيار موفقي را در اين مورد براي کلمات خاص و حتي کلمات بسيار عام نظير رايانه، تبليغات، نيازمنديها، کالا، بانوان، بورس، تبليغات پزشکي و ... انجام داده و رتبه سايت مورد نظر را به 10 سايت اول گوگل رسانده است.
براي کسب اطلاعات بيشتر آدرس سايت خود را با کلمه کليدي مورد نظر و شماره تماس خود، براي ما ارسال کنيد تا توضيحات اختصاصي سايت شما ارائه شود.
ميکرورايانه