سئو درون صفحه در سال 2016 -

حتما با انواع سئو آشنا هستيد.سئو درون صفحه، سئو بيرون صفحه و ابزارهاي سئو از اصلي ترين دسته بندي هاي سئو مي باشند. براي داشتن يک وبسايت فقط به کاربردن تکنيک هاي ساده سئو مانند کلمات کليدي يا متا تگ توضيحات به هيچ وجه کارايي ندارد. براي اينکار لازمه که شما از تمامي تکنيک هاي سئو استفاده کنيد.در اين مقاله سئو قصد داريم در خصوص يکي از مهمترين تکنيک هاي سئو که در سال 2016 به آن نگاه ويژه داشته باشيد، صحبت کنيم :" سئو درون صفحه"

سئو درون صفحه مانند قبل ساده نيست و شما بايد هرروز اطلاعات خود را در اين زمينه به روز نماييد مخصوصا اينکه پيچيدگي آن در سال 2016 چند برابر شده است و گوگل فاکتورها ي خود را براي بررسي يک سايت به روز کرده است و تا سختگيرانه تر عمل مي کند.در ادامه قصد داريم که 8 عامل و اصل موفقيت در تکنيک سئو درون صفحه صحبت کنيم که بايد در سال 2016 رعايت نماييد.

قبل از اينکه وارد اين 8 اصل سئو درون صفحه شويم، مي خواهيم در خصوص يک تکنيک که جديد هم نيست صحبت کنيم اما بايد بدانيد که درسال 2016 اهميت ويژه اي به اين مساله داده مي شود.کلمات کليدي يکي از تکنيک هاي سئو درون صفحه مي باشد اما به کار بردن کلمات کليدي درون آدرس بار صفحه يا همان url اهميت بيشتري دارد.خب شايد تا اينجا اين مساله خيلي جديدي نباشد اما در سال جاري ميلادي، استفاده از کلمات کليدي به شکل عبارت اهميت ويژه اي پيدا کرده است تا اينکه شما از کلمات تک استفاده کنيد.

سئوکار