10 نکته اساسی جهت بهبود local seo

سئو محلي بسيار تحت تاثير بازاريابي آنلاين محلي است. سئوي محلي باعث ترويج کسب و کار براي مشتريان محلي بوده و باعث شده دقيقا مشتريان محلي بتوانند براحتي کسب و کار شما را پيدا نمايند.
موتورهاي جستجو سرويس هايي جهت سئو محلي ارائه مي نمايند و باعث شده ميليون ها مشتري همه روزه بتوانند کسب و کارهاي محلي خود را براحتي پيدا نمايند.

10 دليلي که سئو محلي باعث شده جذب مشتريان جديد به کسب و کارها بيشتر شود:
1- بطور متوسط 64 درصد مشتريان محلي در اينترنت بدنبال کسب و کارهاي جديد هستند
2- تعداد جستجوي هاي محلي طي اين چند ساله حدود 58 درصد رشد داشته است.
3- جستجوي محلي بسيار هدفمند و سريع مي باشد.
4- درصد زيادي از جستجوهاي محلي تبديل به مشتري مي شوند.
5- گوشي هاي هوشمند که از اينترنت استفاده مي نمايند دائما در حال اضافه شدن هستند.
6- بازگشت سرمايه در سئو محلي در مقايسه با ساير روش هاي تبليغات محلي، بسيار سريعتر است.
7- تنها 10 درصد از کسب و کارها محل خود را در Google palce ثبت کرده اند.
8- بسياري از فرصت هاي کسب و کار محلي رايگان هستند.
9- حدودا خوانندگان روز نامه هاي محلي بين 40 تا 80درصد افت داشته اند.
10- حدود 70درصد از مشتريان به کسب و کارهاي محلي اعتماد دارند.

تا به حال شده که بخواهيد در گوگل نزديکترين رستوران محل زندگي خود را پيدا کنيد. همانطور که مي دانيد گوگل در سئو محلي خود اين امکان را به شما مي دهد که وب سايت شما بسته به مکاني که کاربر عبارت مورد نظر را جستجو مي کند، در نتايج گوگل نشان داده شود. براي مثال شما رستوران تهران را در گوگل جستجو کنيد، بسته به IP شما که در کدام کشور هستيد و عبارت را جستجو کرده ايد، گوگل از تکنيک سئو محلي خود استفاده مي کند و نزديک ترين رستوران به محل زندگي را نشان مي دهد. حتي ممکن است که بعضي از رستورانها وب سايت نيز داشته باشند و در اين کلمه کليدي قوي باشند که گوگل آنها را به شما نشان مي دهد. همچنين در قسمت نقشه گوگل نيز نزديک ترين رستوران هاي ثبت شده به شما نشان داده خواهد شد
سئوکار