بررسی کامل امکانات،ویژگیها و سازوکار دستگاه های سانترال سری TE

بهترين راه حل براي نيازهاي ارتباطي شما
تلفن به عنوان عمده ترين وسيله مخابراتي – ارتباط شما را با شرکاي تجاري،مشتريان،دوستان و حتي اعضا خانواده تان در داخل و خارج از محل کار برقرار مي کند.
مدل هاي KX-TEM824 و KX-TES824 که از سيستم هاي تلفن سانترال پيشرفته به شمار مي روند ،پاسخگوي تمام نيازهاي ارتباطي شما در محيط کار و زندگي روزمره به شمار مي روند.
سيستم تلفن سانترال KX-TES824 قابليت پشتيباني ? خط شهري و ? خط داخلي را دارد که البته مي توانيد متناسب با توسعه کار، با افزودن کارت هاي اختياري به آساني ظرفيت سيستم خود را تا ? خط شهري و ?? خط داخلي ارتقا بخشيد.
هر دو سيستم فوق از ويژگي هاي بيشماري برخوردارند که به راحتي نيازهاي مخابراتي هر کاربري را با هر سطح توقعي برآورده مي کنند.
شما قادريد تجهيزات متنوعي از قبيل تلفن بي سيم، سيستم منشي تلفني، مودم کامپيوتر ، دستگاه کارت هوشمند، فاکس و غيره را به اين سيستم سانترال متصل کنيد.
مدل هاي KX-TEM824 و KX-TES824 پاناسونيک براي شرکت هاي کوچک و دفاتر کار واقع در منزل که همواره به سيستم هاي تلفن سانترال ارتقا پذير و پيشترفته نياز دارند ، ايده آل مي باشند.

ويژگي هاي مفيد و کارآمد

واحد پذيرش خودکار ? مرحله اي با راهنماي صوتي
سرويس پاسخگوي خودکار ? مرحله اي به تماس گيرنده امکان مي دهد با گرفتن يک شماره يک رقمي از طريق پيغام هاي ضبط شده در سيستم DISA توسط اپراتور يا مدير، راهنمايي شود و به بخش مورد نظر هدايت گردد، بدون اين که نيازي به کمک اپراتور داشته باشد.
مثلا براي بخش فروش عدد ? را فشار دهيد (مرحله اول). -در قسمت فروش- براي گروه PBX ،عدد ? را فشار دهيد (مرحله دوم)، و نهايتا براي تماس با آقاي احمدي عدد ? را فشار دهيد (مرحله سوم) .همچنين تماس گيرنده قادر است شماره مقصد مورد نظر را اعم از داخلي ، زنگ گروهي يا خط شهري را شماره گيري نمايد. زماني که سيستم سيگنال ارسال فاکس را توسط DISA دريافت کند به طور خودکار به داخلي تعيين شده براي فاکس وصل مي شود. تماسهاي فاکس در طول شبانه روز بدون نياز به اپراتور و خط تلفن مخصوص دريافت مي شوند.
*تمام تلفن هاي گروه به طور همزمان زنگ مي زنند و به اعضا گروه امکان مي دهد تا به تماس پاسخ دهند (نصب سانترال).

پيغام گير (BV)
اکنون شما مي توانيد بدون افزودن سيستم صندوق صوتي جداگانه اي از يک پيام گير پيشترفته بهره مند شويد. با کارت پيام گير ديگر هيچ تماس يا پيغام مهمي بي پاسخ نمي ماند. شما قادريد با ضبط پيغام هاي خوش آمدگويي در صندوق صوتي خود هنگامي که قادر به پاسخگويي به تماس نيستيد، براي تماس گيرنده پيغام پخش نماييد.
تماس گيرندگان مي توانند پيغام هاي خود را مستقيما در صندوق صوتي شما ضبط نموده و اطلاعات خصوصي را بدون نياز به يادداشت شدن در اختيارتان قرار دهند. مرکز تماس و گروه هاي کاري مي توانند از يک محيط پيغام گذاري عمومي براي ضبط پيغام هاي تماس گيرندگان که امکان پخش آنها توسط اپراتور و يا اعضا گروه وجود دارد، استفاده کنند. در صورت نياز به سيستم پيام گير پيشرفته تر، سيستم پردازش صداي پاناسونيک (TVM) عملکرد هاي حرفه اي تري را ارائه مي دهد.
*يک کارت پيغام گير اختياري مورد نياز است.

نمايشگر CALLER ID روي تلفن آنالوگ معمولي و تلفن سانترال پاناسونيک
# تشخيص تماس گيرنده
# مديريت تماس بهتر
اين سيستم با سرويس Caller ID (شماره تماس گيرنده) سازگار است و به کاربر امکان مي دهد تا مشخصات تماس گيرنده را روي تلفن معمولي (SLT) و تلفن هاي سانترال (APT) مشاهده نمايد. نام تعيين شده در برنامه تنظيم نام سيستم شماره گيري سريع، هنگامي که با مشخصات تماس گيرنده همخواني داشته باشد و جزء اطلاعات ذخيره شده باشد روي صفحه نمايش ظاهر مي شود. صفحه نمايش تلفن هاي سانترال براي دسترسي به فهرست ? تماس آخر (Call Log) قابـل استـفاده مي باشـند. ظرفيت حافـظه سيـستم تا ??? نام و شماره تلفن است و به راحتي مي توان با تماس هاي دريافتي ذخيره شده در فهرست تماس ها مجددا تماس گرفت.براي دست رسي کامل و کاربردي به تماسهاي ورودي و خروجي خطوط شهري و داخلي و مدت زمان مکالمه و محاسبه هزينه ها ميتوانيد از يک نرم افزار محاسبگر با محيطي کاملا فارسي بهره ببريد.
*کارت اختياري مربوطه مورد نياز است.
در صورت موجود بودن سرويس Caller ID در محل زندگي تان با شرکت مخابرات تماس حاصل نماييد.
بررسي کامل امکانات،ويژگيها و سازوکار دستگاه هاي سانترال سري TE
تغيير پذيري آسان و متنوع
پاناسونيک با ارائه کارت هاي اختياري مختلف ارتقا پذيري آسان سيستم را محقق مي سازد.
با افزودن کارت هاي اختياري، شما قادريد سيستم تلفن سانترال را منطبق با نياز خود از ? خط شهري/? خط داخلي به ?خط شهري/ ?? خط داخلي ارتقا دهيد، بدون آنکه احتياجي به صرف هزينه هاي گزاف براي سيم کشي يا برنامه ريزي جديد داشته باشيد.

مديريت تماس کارآمد
توزيع منظم تماس (UCD) با پيام صوتي
# بهبود وجهه شرکت
# بي پاسخ نماندن تماس هاي کاري مهم
# کاهش حجم کار اپراتور
به منظور کنترل هر چه سريع تر و کار آمدتر تماس هاي ورودي، اين عملکرد کليه تماس ها را به طور منظم بين تعدادي از شماره هاي داخلي توزيع مي کند. اگر کليه خطوط داخلي اشغال باشند، اين سيستم (UCD) به عنوان يک واحد پذيرش عمل کرده و براي تماس گيرنده پيام پخش مي کند. در صورت ادامه اشغال بدون خطوط داخلي، تماس به DISA فرعي هدايت مي گردد. اين ويژگي خصوصا براي دفاتري که در يک زمان تعداد زيادي تماس تلفني دارند و يا تنها يک نفر بايد به تلفن ها پاسخ دهد، بسيار مفيد مي باشد.

انتقال تماس
(اشغال/ بدون پاسخ/ مرا تعقيب کن/ به خط شهري)
# تماس هاي مهم کاري بدون پاسخ نمي مانند.
به منظور بهبود سرويس دهي به مشتريان ، شما قادريد کليه تماسهاي خود را به يک شماره از پيش تعيين شده مانند صندوق صوتي خود ، تلفن ديگر و يا حتي تلفني واقع در خارج از شرکت هدايت کنيد(موبايل). عملکرد «مرا تعقيب کن» به شما امکان مي دهد تا از راه دور توسط تلفن ديگر در شرکت خود (مثلا اتاق جلسه) حالت انتقال تماس را برنامه ريزي کنيد. بنابراين حتي زماني که در اتاق کارتان نيستيد همواره به تلفن داخلي خود دسترسي داريد.

حالت روز/ شب / ناهار
با استفاده از حالت هاي روز/ شب / ناهار موجود در اين سيستم مي توان بر اساس ساعات شبانه روز عملکرد سيستم را تغيير داد. براي مثال شما قادر خواهيد بود که سيستم را به گونه اي تنظيم کنيد که تلفن ها در صورت دريافت تماس بعد از ساعت مشخص، زنگ بزنند يا از تماس به بيرون در شب جلوگيري شود.در اين حالت ميتوانيد با تعيين محدوده زماني مشخص به شکل اتوماتيک يا به صورت دستي عملکرد دستگاه و تلفن گويا رو به سه حالت روز (زمان کار) – نهار (نهار و نماز) – شب (پايان وقت کاري و ايام تعطيل) تغيير دهيد.

آيفون، درب باز کن و زنگ درب
تا ? آيفون را مي توان به سيستم تلفن سانترال متصل نمود. هنگامي که ارباب رجوع دکمه آيفون را فشار مي دهد، زنگ تلفن داخلي از پيش تعيين شده به صدا در مي آيد و کاربر خط داخلي با او شروع به صحبت مي نمايد. همچنين امکان اتصال زنگهاي درب استاندارد به اين سيستم وجود دارد.مي توان از طريق زنگ تلفن، زنگ درب و يا هر دو از تماس آيفون مطلع شد.به اين شکل مثلا منشي نيازي به بلند شدن و ترک کردن ميز خودش براي پاسخ گويي به در و باز کردن اون ندارد.
در صورت نصب در باز کن اختياري، کاربر خط داخلي حتي قادر خواهد بود که در را باز کرده تا ارباب رجوع وارد شود.
*کارت اختياري مربوطه مورد نياز است.

تماس اضطراري
شما قادريد ? شماره را به عنوان تماس اضطراري براي تماس با مرکز پليس، آتش نشاني، اورژانس و غيره تعيين کنيد.
کنفرانس ? نفره
اين ويژگي امکان برقراري مکالمه تلفني را بين ? نفر در يک زمان فراهم مي کند. تا ? خط شهري مي تواند به تماس کنفرانسي ملحق شوند.
کنترل اتاق (مانيتور)
در اين حالت از يک تلفن سانترال يا آيفون مي توان براي کنترل اتاق استفاده نمود.
اين عملکرد براي کنترل اتاق کودک و يا اهداف امنيتي بسيار مفيد خواهد بود.
گروه داخلي
اين سيستم قابليت پشتيباني ? گروه را دارد در هر يک از گروه هاي داخلي ، عملکرد هاي زير قابل فعال شدن مي باشند.
پاسخگويي به تماس گروهي: هر يک از اعضا گروه قادرند در صورت هدايت تماس به گروه آنها به آن پاسخ دهند.
فراخوان گروهي (Paging): هر يک از اعضا گروه مي توانند براي اعضا ديگر اعلان صوتي ارسال کنند.
انتخاب صداي زنگ
صداي زنگ بنابر نوع تماس از قبيل تماس خط شهري، ارتباط داخلي (Intercom) و يا تماس آيفون قابل تنظيم است. از اين رو شما قادر خواهيد بود که تماس هاي خصوصي را از تماسهاي کاري تنها با شنيدن صداي زنگ تشخيص دهيد.
پيام انتظار
اين ويژگي به کاربر خط امکان مي دهد تا در هنگام اشغال بودن داخلي مورد تماس يا عدم امکان پاسخگويي به آن براي تماس گيرنده پيام پخش نمايد. با فشار دادن کليد نوري MESSAGE روي تلفن سانترال براي فرد پشت خط به طور خودکار پيام پخش مي شود.
*فقط براي تلفن سانترال مربوطه (مثلا تلفن سانترال مدل ????)
مديريت هزينه ها با نرم افزار محاسبگر
گزارش وضعيت تماس ها
(ضبط کامل اطلاعات تماس هاي انجام شده SMDR)
سيستم قادر است اطلاعات تماس شامل تاريخ، ساعت، شماره داخلي، شماره گرفته شده، مدت تماس و غيره را ضبط نمايد و يا آن را به صورت پرينت ارائه دهد.
اطلاعات SMDR شما را مديريت هزينه تلفن هاي راه دور، بهره وري کارمندان و کاربرد سيستم تلفن ياري مي دهد.