افزایش رتبه سایت در گوگل

با ایجاد یک جایگاه خوب و قابل قبول برای وب سایت و یا وبلاگ خود در اینترنت شما هم می توانید از مزایای این شبکه جهانی به بهترین وجه بهره مند شوید و خود را به کاربران وب بهتر معرفی کنید .

این امر میسر نیست مگر با جذب بیشتر بازدیدکننده برای پایگاه اینترنتی خود . بهترین روش بالا بردن کاربران سایت استفاده از موتورهای جستجوی فعال در اینترنت است . از جمله قدرتمند ترین این موتورهای جستجو گوگل می باشد این موتور جستجوی قدرتمند دارای بیشترن محبوبیت در بین کاربران ایرانی می باشد بطوریکه بیش از ۸۵ درصد فارسی زبانان و ایرانیان از این سایت برای پیدا کردن موضوع و مطلب مورد نیازشان در شبکه جهانی اینترنت استفاده می کنند .
بنابر این بدیهی است که هر چه بهتر به این سایت معرفی شده باشید و جایگاه بهتری در این موتور جستجو کسب کنید تعداد بیشتری از این کاربران را به سایت خود می کشانید و این یعنی یک نتیجه مطلوب برای شما .
حال برای رسیدن به این هدف و یافتن بهترین جایگاه در گوگل نیاز داریم که وب سایت خود را طوری پیکر بندی کنیم که برای دیده شدن توسط گوگل مناسب تر باشد .
سایت گوگل پایگاه های اینترنتی را بر اساس امتیاز بندی خاص خود (pagerank) در نتایج جستجوی خود نمایش میدهد و مشخص است که سایت ها و وبلاگ هایی موفق ترند که بالاتر از دیگران نمایش داده شوند .
این امتیاز بندی بر اساس پارامترها و رعایت موارد خاصی به وب سایت ها تعلق میگیرد .
رنک یا رتبه سایت در موتور جستجوی گوگل بصورت عددی بین ۰ تا ۱۰ مشخص می گردد و هر چه این عدد بزرگتر شود موقعیت بهتری را برای سایت مورد نظر تضمین می کند.
حال برای اینکه رتبه بهتری در این جستجوگر قدرتمند داشته باشید باید با عملیات بهینه سازی سایت (SEO) آشنایی داشته باشید که این امر نیاز به صرف زمان و داشتن تخصص و شناخت بالایی نسبت به عملکرد رنک دهی گوگل دارد .
شما می توانید این کار را به ما بسپارید تا علاوه بر بالارفتن تضمینی رتبه سایتتان در یک دوره بروزرسانی گوگل شاهد تغییر تعداد ورودیهای خود از این سایت و بالارفتن رتبه وب سایت خود در نمودار جهانی الکسا (Alexa) باشید .

سایت الکسا (Alexa.com) چیست ؟
الکسا یک وبسایت معتبر بین المللی می باشد که با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف و همچنین وب سایتها اقدام به رتبه بندی آنها می نماید. خلاصه و چکیده این رتبه بندی عددی بین ۱ تا چند میلیون می باشد که هرچه این عدد به یک نزدیکتر باشد رتبه وبسایت شما بالاتر می باشد.
با شروع کار ما واژه هایی که برای شما مهم هستند و نیاز دارید که کاربران با جستجوی آنها سایت شما را در صفحه اول گوگل مشاهده نمایند نیز به صفحات اول نزدیک و به مرور در صفحه اول نمایش داده می شوند بدین ترتیب شما بدون نیاز به پرداخت هزینه های سنگین برای تبلیغات در گوگل همه روزه شاهد ورود کاربران مورد نظرتان خواهید بود .
در مدت زمانی که ما بر روی سایت شما کار می کنیم بصورت مداوم کلمات و کدهای آن را بررسی و در صورت مشاهده خطا به شما گزارش خواهیم داد و یا نسبت به رفع آن اقدام خواهیم کرد و علاوه براین با ایجاد یک نقشه سایت حرفه ای بهترین وضعیت فنی را برای سایت تان تضمین می کنیم و به شما آموزش خواهیم داد که پس قرار گرفتن سایت شما در سیر صعودی بهینه شدن چگونه این وضعیت را حفظ نمایید .