تفاوت آیفون تصویری کوماکس کره و نمونه های چینی

شرکت کوماکس در سال 1968 در کشور کره جنوبی تاسیس شده است . این شرکت با هدف تولید تجهیزات سیستم حفاظتی و آیفون تصویری شروع به کار کرد وهم اکنون با صدور آیفون تصویری خود به بیشتر از 56 کشور دنیا بهترین برند آیفون تصویری در دنیا معرفی شده است .

آیفون تصویری کوماکس دارای مدل های متنوع با کارایی بالا می باشد که متناسب با نیاز روز طراحی شده و یکی از پر مخاطب ترین برند های آیفون تصویری می باشد و این ویژگی ها ، کوماکس را از هر آیفون تصویری دیگری متمایز ساخته است .
مرکز مجاز کوماکس ایران نماینده رسمی آیفون تصویری کوماکس در ایران می باشد . این شرکت از لحاظ حقوقی و قانونی مجاز به فروش و عرضه آیفون تصویری کوماکس چینی نمی باشد اما برای آگاهی شما و حصول اطمینان از کره ای بودن ایفون تصویری خریداری شده نمونه چینی دستگاه را برای مقایسه در زمان کارشناسی و نصب ارائه می کند . متاسفانه نمونه های مشابه ساخت چین کوماکس بسیار بوده که از نظر بسته بندی ، قالب ، شکل ظاهری یکی بودی و حتی نشان تجاری کوماکس و made in korea را داراست که به صورت غیر قانونی وارد می شود و فاقد استاندارد می باشد .
تفاوت آیفون تصویری کوماکس با نمونه چینی در قطعات داخلی(مانند صفحه نمایشگر، قسمت تغذیه برق ، برد داخلی و ... ) کیفیت صدا و تصویر ، عمر مفید دستگاه ، کارایی دستگاه میباشد .

تفاوت های دیگر کوماکس کره با نمونه های چینی :
وجود برچسب هولوگرام دار ایران کوماکس بر روی تمامی محصولات الزامی است .