طراحی وب سایت پزشکی و سایت پزشکان

طراحي سايت پزشکي در دنياي امروز به يک الزام غيرقابل انکار مبدل شده، دليل اين امر از سويي وجود طراحي سايت کلينيک و درمانگاه هست که در امر اطلاع رساني به بيماران يا مراجعه کننده گان فعاليت مي کند، يک پزشک نيز با سفارش طراحي سايت پزشکي و طراحي سايت دکتر مي تواند عده زيادي از افراد را با تخصص ها و مهارت هاي خود آشنا کند و در نتيجه بر تعداد مشتريان خود بيافزايد، معرفي رزومه پزشک، ارائه خدمات آنلاين مانند رزرو اينترنتي، نشر مقالات و کتاب هاي پزشک تنها بخشي از مواردي است که مي تواند در معرفي پزشک نقش اساسي را ايفا کند.
طراحي وب سايت پزشکي براي دکتر به منزله يک هويت شغلي مي ماند و از طراحي سايت مي تواند به عنوان نوعي ويترين استفاده کند تا همواره با بيماران خود در تماس متقابل باشد و حتي در مواقع تعطيلات نيز اين ارتباط دو طرفه قطع نگردد .طراح سايت حرفه اي
تمام نياز هاي بيماران با يک طراحي سايت جامع قابل حل است و نظرات و پيشنهادات نيز از همين طريق صورت مي گيرد.
طراحي سايت پزشکي بايد مشخصات و ويژگي هاي خاصي نسبت به بقيه طراحي سايت ها داشته باشد تا در حجم انبوهي از سايت ها گم نشود. از همه مهم تر پرداختن به شکل ظاهري طراحي سايت است که از لحاظ گرافيکي و گالري تصاوير بايد داراي تصاوير قابل قبولي باشد تا بيننده با ديدن تصاوير مجذوب سايت شود؛ گرچه مهم تر از گالري تصاوير قوي سازي سايت به لحاظ رعايت اصول سئو و بهينه سازي است که سايت را در سرچ مرورگرهاي مختلف در صفحه اول نشان مي دهد.
طراحي وب سايت پزشکي بايد از يک سري ويژگي هايي مثل نمايش خدمات و تخصص هاي پزشکي درماني و معرفي کامل پزشک برخوردار باشد تا مخاطبان به واسطه وجود اطلاعات کاملي از پزشک بتوانند براي کارهاي درماني يا مشاوره پزشک مورد نظر را انتخاب کنند.

دايناميک بودن وب سايت پزشکي
اغلب طراحي وب سايت پزشکي دايناميک بوده و بر مبناي سيستم مديريت محتواي اختصاصي مي باشند، مديريت محتوا و به روزرساني را نيز پزشک که مدير سايت مي باشد مي تواند انجام دهد يا از فرد ديگري بخواهد وظيفه به روزرساني سايت را بر عهده بگيرد. برخي از ويژگي هاي اينگونه سايت ها مي تواند به امکان پرسبدن سوال توسط بازديدکنندگان و پاسخ توسط پزشک، دريافت پيام از کاربران و پاسخ به پيام هاي خصوصي رسيده، امکان معرفي لينک هاي مفيد در سايت، نمايش نشاني دقيق مطب و ساعات حضور پزشک در مطب و... اشاره کرد که مخاطبان بدون هيچ دردسري و فقط با مراجعه به سايت پزشک مورد نظر مي توانند به اين خدمات دست پيدا کنند.

طراحي وب سايت پزشکي براي مخاطبان پزشک ها به عنوان يک امتياز غيرقابل انکار و مهم است، چنانکه امروزه در شهرها و مخصوصا در شهرهاي بزرگ ترافيک و شلوغي در برخيو موارد موجبات تشديد بيماري را مي شود از آن گذشته بيمار با وجود مراجعه حضوري به مطب ممکن است نتواند نوبت بگيرد و در نتيجه ويزيت وي به روز ديگر بيافتد براي حل اين مشکل که مشکل کمي نيست وجود سايت پزشکي و داشتن سيستم رزرو نوبت دهي بزرگ ترين خدمت پزشکان به بيماران مي باشد که بدون هيچ دردسري با مراجعه به سايت و انتخاب زمان مورد نظر و البته زمان پيشنهادي سايت مي تواند نسبت به رزرو نوبت اقدام نمايد.
لوميکس