امکانات سانترال تحت شبکه پاناسونیک مدل KX-NS500

سانترال جديد چند منظوره و هوشمند پاناسونيک براي کسب کارهاي کوچک و متوسط (تا ??? کاربر)
دستگاه سانترال هوشمند KX-NS500 پاناسونيک يک راه حل مقرون به صرفه براي ايجاد ارتباطات تحت شبکه و کابلي براي شرکتهاي کوچک و متوسطي است که به دنبال قابليت انعطاف پذيري در ظرفيت و امکانات بر اساس نيازشان ميباشند.
اين دستگاه با برخورداري از امکانات جديد و پيشرفته ،داراي ظرفيت اوليه ? خط شهري و ?? خط داخلي ميباشد.اين ظرفيت را ميتوان با اضافه کردن يونيت تا ??? خط داخلي رساند.اين به معني, پوشش کامل ظرفيت دستگاه هاي TDA100D/TDE100/NCP و تا حد زيادي TDE200 ميباشد.
KX-NS500 يک سيستم يکپارچه ارتباطي است که امکانات گسترده IP همچون ارتباط موبايل،يک پارچگي صندوق صوتي و ايميل ،چت،اطلاعات حضور و فعاليت کاربران و تماسها،دست رسي از راه دور و… ،بهره ميبرد .
شما همچنين ميتوانيد از ابزار هاي طراحي شده در اين دستگاه ،همچون راه حل مرکز تماس ،راه حل موبايلي و سيستم صندوق صوتي بسيار پيشرفته براي بالا بردن کارايي و رضايت مندي مشتري استفاده کنيد (نصب سانترال).

کاهش هزينه ها در اولويت اول
♦کاهش هزينه با به کارگيري يک سيستم چند منظوره
سانترال NS500 با به کار گيري مزاياي يک سيستم چند منظوره در کاهش هزينه هاي کسب و کار کمک ميکند و باعث تسريع در بازگشت سرمايه ميشود.
امکانات سانترال تحت شبکه پاناسونيک مدل KX NS500
◊ کاهش هزينه هاي ارتباطي
ظرفيت هاي IP موجود در سانترال تحت شبکه KX-NS500 اين امکان را براي شما فراهم ميکند تا بر اساس نيازهاي خود ترکيبي از خطوط IP و کابلي داشته باشيد.اين ويژگي باعث انعطاف پذيري و کاهش هزينه ها خواهد شد.

◊ کاهش هزينه هاي شبکه
با اتصال يونيت هاي دستگاه سانترال KX-NS500 در دفاتر مختلف و در بستر شبکه ،شما ميتوانيد يک ساختار شبکه با ادغام صدا و اطلاعات داشته باشيد.اين عملکرد امکان ارتباط داخلي هاي يک مرکز را با مرکز ديگر در بستر شبکه فراهم خواهد ساخت و طبعا باعث کاهش هزينه هاي جاري ميشود.

◊ کاهش هزينه هاي مربوط به سرمايه اوليه کسب و کار
دستگاه KX-NS500 ميتواند امکان به کارگيري تلفن هاي تحت شبکه را به عنوان داخلي هاي مرکز اصلي در شعب و دفاتر فرعي فراهم کند.اين امر بدون نياز به تهيه و نصب سخت افزار و يا روتر خاصي در شعب صورت خواهد گرفت.به عبارت ديگر با روي آوردن به شبکه هزينه اي سخت افزاري کاهش خواهد يافت .
امکانات سانترال تحت شبکه پاناسونيک مدل KX NS500
◊ کاهش هزينه هاي جاري
با استفاده از تلفن هاي تحت شبکه به عنوان داخلي ،ديگر نيازي به تعويض تنظيمات مربوط به داخلي ها به هنگام تغيير در چينش داخلي هاي شرکت، نيست.دراين موارد کافيست به سادگي تلفن را به همراه خود به محل جديد ببريد و به شبکه وصل کنيد.

◊ استفاده از منابع موجود
شما ميتوانيد از تلفنهاي آنالوگ و ديجيتال قبلي خود در سانترال جديد بهره برداري کنيد.اين شامل تمام مدلهاي قديمي نيز خواهد.و اين به معني هدر ندادن منابع موجود و کاهش هزينه ها خواهد بود.