عوامل رتبه گرفتن در نتایج جستجوی بینگ

سايت Searchmetrics عوامل رنک گرفتن در نتايج موتور جستجوي مايکروسافت، بينگ را بر اساس تحقيقاتي که انجام داده ارائه کرد. در اين تحقيق ?? هزار کلمه پرجستجو و ??? هزار سايتي که در بين ?? نتيجه جستجوي اول بودن مورد بررسي قرار گرفته اند. که از بررسي اين ??????? سايت، ? عامل کليدي زير براي قرار گرفتن در بين نتايج اوليه بينگ به دست آمد:
bing
برندهاي برتر رتبه خوبي در نتايج بينگ ميگيرند (جالب اينجاست که حتي گاهي اوقات اونس يات برند هيچ نشاني از سئو توش نيست ولي باز هم بالاتر از سايتهاي ديگه قرار ميگيره!)
تعداد بک لينک ارتباط بسيار نزديکي با رتبه سايت در نتايج داره
شبکه هاي اجتماعي تاثير مستقيمي بر نتايج دارند
کيفيت مطالب براي موتور جستجو مهمه
تکنيک هاي onpge سئو تاثير گذاره
براي مشاهده نتايج کامل حاثل از اين تحقيق ميتونيد اين عکس را مشاهده کنيد که حجمش بالاي ? مگ هست.
فکرم نميکنم نيازي به نتيجه گيري و يا توضيحي در مورد هيچ کدوم از موارد باشه. همشون را بارها در موردشون صحبت کرديم. اونطور هم که من ميبينيم تفاوت زيادي با گوگل نداره ولي خوب ترتيبشون با هم فرق داره!
يکي از نکته هاي جالب حاصل از اين تحقيق اينکه ????% از نتايج در صفحه اول گوگل و بينگ يکسان هستند و ????% دامين يکساني دارند (يعني از يک سايت يک صفحه در صفحه اول گوگله و صفحه ديگش در صفحه اول بينگ) که اين نشون ميده اونطور که ميگن موتورهاي جستجو از روي هم و بيشتر از روي گوگل کپي مي کنند نيست و نتايج با هم فرق داره. 

سئوکار