چگونه در رتبه بالای سئو محلی گوگل قرار بگیریم

براساس شکل زير عاملهاي موفقيت در سئو محلي عبارتند از:

موفقيت در سئو محلي

عبارت هاي درون صفحه مانند NAP( نام، آدرس و شماره تلفن)، متا تگ هاي بهينه شده و مالکيت دامنه مهمترين عاملهاي موفقيت در سئو محلي يا همان جستجوي محلي است.
اما چه کارهايي بهتر است انجام دهيم که باعث افزايش سئو سايت محلي شود:

1. ليست کسب و کار من در گوگل را تاييد کنيد
نقشه سئوکار
کسب و کار من در گوگل، باعث ارتباط کسب وکار شما با مشتريان مي گردد. شما براي اينکار لازم است که به صفحه کسب وکار من در گوگل برويد و اطلاعات وب سايت خود را ارسال نماييد. سپس منتظر باشيد تا گوگل براي شما يک تاييده ارسال نمايد. البته اين تاييده ممکن است حدود 1 تا 2 هفته طول بکشد.هنگامي حساب شما تاييد شد، از درست بودن آدرس و نام و تلفن مطمئن شويد و سپس به گروه مرتبط با کاري خود را انتخاب کنيد و بقيه اطلاعات درخواستي را به درستي تکميل نماييد.

2. اطلاعات تماس خود در تمامي بخش هاي صفحه بررسي کنيد
اطلاعات تماس تمامي شعبه هاي خود را به دقت بررسي کنيد و مطمئن شويد که اين اطلاعات در تمامي صفحاتي که ارائه مي شود به درستي نشان داده مي شود.همچنين تمامي بخش هاي صفحه را بررسي کنيد که اين اطلاعات کامل نشان داده مي شود.

3. نقشه گوگل را در وب سايت خود قرار دهيد.
توصيه مي شود که از نقشه گوگل در وب سايت خود استفاده کنيد. بهترين مکان براي استفاده از نقشه گوگل، صفحه ارتباط با ما يا پايين صفحه مي باشد.

4. از تگ هاي گوگل براي نشان دادن موقعيت کسب وکار خود استفاده کنيد
اگر موقعيت کاري شما خيلي خاص است، بهتر است که از تگ هاي گوگل براي نشان دادن آن استفاده کنيد.ابزارهاي زيادي براي وجود دارند که اين تگها را به صورت آنلاين توليد کنيد. اين تگها به گوگل در پيدا کردن مکان شما کمک مي کند و باعث بهبود سئوسايت شما و يا بعبارتي بهبود سئو محلي مي گردد.

5. درخواست اسنيپت هاي باارزش مرتبط با کسب وکار
اسنيپت هاي زيادي وجود دارند که به گوگل کمک مي کند تا بهتر بتواند محتواي وب سايت شما را درک نمايد و باعث مي شود که وب سايت شما در نتايج جستجوي محلي بهتر نشان داده شود که باعث بهبود سئوسايت محلي مي گردد.

6. بهينه سازي متا تگ ها و محتواي براي افزايش سئو سايت
در خصوص انواع متا تگ گوگل و توليد محتواي ناب صحبتها و مقاله هاي زيادي نوشته شده است. يکي از بهترين و ارزانترين راه هاي براي افزايش سريع و قابل اطمينان سئوسايت، بهينه سازي متاتگ ها و توليد محتواي با استراتژي خاص مي باشد.

7. براي هر موقعيت و شعبه کسب وکار خود يک صفحه جدا طراحي کنيد
اگر کسب و کار داراي چند شعبه است، بهتر است که براي شعبه يک صفحه جدا البته به صورت زير دامنه طراحي کنيد. براي مثال آموزشگاه زبان سئوکار داراي چندين شعبه در تهران است. آدرس اصلي به صورت http://seokar.com است، براي شعبه مرکز تهران بهتر يک صفحه مجزا به صورت زير پوشه http://seokar.com/centerbranch طراحي کنيد. فقط مهمترين نکته اي که بايد در نظر بگيريد، براي اينکه بتوانيد سئوسايت خود بهبود بخشيد بهتر براي هر صفحه تکنيک هاي سئو را جداگانه به کار ببريد و محتواي خاص براي صفحه يا همان شعبه هاي توليد کنيد.

8. سايت خود را در دايرکتوري محلي ثبت کنيد

دايرکتورهاي محلي بهترين مکان براي ثبت کسب و کار شما و بهبود سئو سايتتان مي باشد. دايرکتورهاي محلي زيادي به صورت آنلاين و غيرآنلاين وجود دارد. اين دايرکتورهاي به شما اين امکان را مي دهد که بتوانيد با استفاده کلمات کليدي مرتبط کسب و کار خود را معرفي کنيد تا بهتر در نتايج جستجو گوگل نشان داده شويد.

9. از کاربران و مشتريان خود بخواهيد نظرشان در مورد محصولات و خدمات شما بنويسند
يکي از بهترين راه هاي درگير کردن کاربران با وب سايت تان اين است که از آنها بخواهيد حتما نظر خود را در مورد کالا و خدماتتان بنويسند. با اينکار آنها هميشه درگير بحث و نظر در وب سايت شما هستند و درصد استفاده از کلمات کليدي نيز افزايش پيدا مي کند. البته براي درگير کردن آنها بايد استراتژي هاي خاصي به کار ببريد.

10. شبکه هاي اجتماعي خود را دريابيد
بهترين و ارزان ترين راه نيز استفاده از شبکه هاي اجتماعي است. براي موفقيت، استراتژي هاي شبکه هاي اجتماعي زيادي وجود دارد که بهتر است آنها را مطالعه کنيد فقط مهمترين نکته اين است که بايد هر روز اين شبکه ها را به روز نگه داريد.
سئوکار