معرفی مختصرتلفن سانترال

تلفن به عنوان عمده ترين وسيله مخابراتي – ارتباط شما را با شرکاي تجاري،مشتريان،دوستان و حتي اعضا خانواده تان در داخل و خارج از محل کار برقرار مي کند.
سانترال چيست؟
دستگاه سانترال به منظور ايجاد يک شبکه خصوصي در يک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار ميگيرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادي از خطوط شهري امکان استفاده براي تمام داخلي ها با (تنظيم امکانات و محدوديت ها) به وجود خواهد آمد. در واقع يک دستگاه سانترال حکم يک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختيار يک مجموعه قرار مي گيرد. امکانات بالقوه دستگاه هاي سانترال و تلفن هاي سانترال شرکت ها و حتي فروشگاه ها را ملزم به استفاده از اين دستگاه ميکند. از جمله اين امکانات مي توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهري تلفن گويا، درسترسي آسان و بدون هزينه داخلي ها به هم ديگر، اشتراک لوازم مخابراتي بين داخلي ها و … اشاره کرد. پاناسونيک با ارائه سيستمهايي با کارايي و امکانات بالا و قيمت مناسب توانسته در اين زمينه پيشتاز باشد (نصب سانترال).
سيستم هاي سانترال پاناسونيک TEM 824 و TES824
مدل هاي KX-TEM824 و KX-TES824 که از سيستم هاي تلفن سانترال پيشرفته به شمار مي روند ،پاسخگوي تمام نيازهاي ارتباطي شما در محيط کار و زندگي روزمره به شمار مي روند.
سيستم تلفن سانترال KX-TES824 قابليت پشتيباني ? خط شهري و ? خط داخلي را دارد که البته مي توانيد متناسب با توسعه کار، با افزودن کارت هاي اختياري به آساني ظرفيت سيستم خود را تا ? خط شهري و ?? خط داخلي ارتقا بخشيد.
هر دو سيستم فوق از ويژگي هاي بيشماري برخوردارند که به راحتي نيازهاي مخابراتي هر کاربري را با هر سطح توقعي برآورده مي کنند.
شما قادريد تجهيزات متنوعي از قبيل تلفن بي سيم، سيستم منشي تلفني، مودم کامپيوتر ، دستگاه کارت هوشمند، فاکس و غيره را به اين سيستم سانترال متصل کنيد.
مدل هاي سانترال KX-TEM824 و KX-TES824 پاناسونيک براي شرکت هاي کوچک و دفاتر کار واقع در منزل که همواره به سيستم هاي تلفن سانترال ارتقا پذير و پيشترفته نياز دارند ، ايده آل مي باشند.
گوشي هاي تلفن سانترال اختصاصي :KX-T7730X,KX-T7735X ضمنا تمامي تلفن هاي آنالوگ معمولي روي اين سيستم کار ميکند.
سيستم هاي TDA Hybrid IP PBX TDA100/TDA200/TDA600-
شما مي توانيد به آساني اين سيستم ها را به IP PBX سري KX-TDE تغيير دهيد.
از جمله ويژگي هاي بارز اين سيستم سانترال پاناسونيک قابليت ارتقا، متناسب با نيازتان تا در آينده بتوانيد به شکل بهينه از سيستم سانترال موجود نهايت استفاده را ببريد.
- طراحي مدولار KX-TDA600 اين امکان را به شما مي دهد تا سيستم را متناسب با نيازتان ارتقا دهيد.
قفسه اصلي حداکثر گنجايش ??? پورت (??? پورت با DXDP) و قفسه اختياري حداکثر گنجايش ??? پورت (???? پورت با DXDP) به علاوه با معماري درگاه آزاد در KX-TDA600 شما به راحتي قادريد کارتهاي اضافي را داخل دستگاه سانترال قرار داده و امکانات جديد و قابليتها را به سيستم خود اضافه نمائيد.
سهولت در برقراري ارتباط
- طراحي شيک و کاربري آسان تلفن هاي ديجيتال با کارايي بالا
- مجهز به ترمينال USB جهت اتصال به کامپيوتر
- قابليت افزايش تعداد تلفنهاي سانترال ديجيتال (DXDP)
کاهش هزينه مکالمات
- ويژگي پروتکل اينترنتي VOIP (تلفن اينترنتي)
- برقراري شبکه ديجيتال QSIG جهت کنترل تماس (خروجي و ورودي)، قابليت شماره گذاري متنوع و ويژگي هاي ديگري چون CLIR/CLIP مکانيزم COLR
- انتخاب مسير خودکار (ASR)/ مکانيزم LCR
- ايجاد شبکه قابل اعتماد از طريق T1/E1 ، E&M
کارايي تحسين برانگيز
- تجهيزات بي سيم (Multi Cell) براي برقراري ارتباط تلفني سيار
- سازگاري با سيستم تلفن همراه
- رابط (CSTA,TAPI) TAPI 2 CTI
- تلفن کامپيوتري / کنسول کامپيوتري
- عملکرد پيشرفته
- قابليت سازگاري با (BRI/PRI) ISDN
- سازگاري با سيستم پردازش صدا (Voice Processor)
- ايستگاه Cell 2 کاناله جهت اتصال به پورت رابط DPT
تلفن هاي اختصاصي
گوشي هاي تلفن سانترال اختصاصي ديجيتال KX – DT 346 , KX –DT 343, KX-DT 333 ,KX – T 7636 , KX – T 7633 KX- T 7630