بهینه سازی سایت

بهينه سازي وب سايت امروزه به علم تبديل شده است. يکي از مهترين پارامترهاي موجود در طراحي سايت ارتباط سايت با موتورهاي جستجو گر اينترنت و گوگل رنکينگ بالا است . اگر سايت شما در موتورهاي جستجو گر اينترنت رتبه بالايي نداشته باشد کاربران نمي توانند سايت شما را پيدا کرده و از خدمات شما استفاده کنند. بنابراين ما بر اساس آخرين تکنيکهاي بهينه سازي سايت و الگوريتم موتورهاي جستجوگر اينترنت نسبت به تغيير مطالب و شيوه هاي طراحي وب سايت شما اقدام کرده و پس از 3 الي 6 ماه شما را در صفحات اول Google و ديگر موتورهاي جستجو گر معروف اينترنت قرار خواهيم داد.

بهينه سازي رتبه وب سايت در موتورهاي جستجوگر فرآيندي بسيار ارزشمند است که باعث افزايش قابل توجه بينندگان وب سايت خواهد شد. از طرفي به دليل اينکه کساني که به دنبال اطلاعات مورد نظر ميگردند به سايت شما راهنمائي خواهند شد بهينه سازي سايت بيشترين بازدهي را نسبت به ساير روشها از قبيل تبليغ در روزنامه، سايتهاي تبليغاتي و يا تبليغ از طريق پست الکترونيک داراست.
همچنين به دليل اينکه کاربر مورد نظر دقيقا به دنبال محصول و يا خدماتي است که شما سايت خود را براي آن بهينه سازي کرده ايد در اين روش شما کاربران هدفمند را به سايت خود راهنمايي مي کنيد و در واقع بالاترين بازدهي را به ازاي بازديدکنندگان سايت خواهيد داشت

فاکتورهاي سئو سايت و بهينه سازي سايت عبازتند از :
1 - توليد محتواي مفيد براي کاربران
2 - فعاليت و اشتراک گذاري محتوا در شبکه هاي اجتماعي مختلف
3 - دريافت لينک يک طرفه از سايت هاي مرتبط با موضوع
و ... موارد ذکر شده اصول کلي سئو سايت مي باشند و موارد و نکات ريز بسياري وجود دارد که بعدا به آنها مي پردازيم .
فرقي نميکند که يک تازه وارد به سوي بازاريابي آنلاين هستيد يا يک حرفه اي، اين سوالات ممکن است در هر حالي شما را به فکر وادارد. اين اتفاق هميشه به خاطر کم کاري و يا ندانستن نيست بلکه يک اشتباه ساده و قابل جبران در قدم برداشتن فرد به سمت بازاريابي است.
تک سيستم