سئو سایت

سئو سايت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization ميباشد که کلمات معادلي چون SEO يا بهينه سازي موتور جستجو دارد که همگي آنها به يک معني مي باشند و مي توان آن را بصورت زير تعريف نمود:
سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي نادرست نيست. آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

به اين نکته توجه داشته باشيد که عوامل مهم سئو سايت داخلي عبارتند از: نحوه طراحي سايت (شامل کد نويسي، سرعت لود شدن، ساختار صفحات، نحوه طراحي قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و...) و محتواي سايت. بنابراين هيچ متخصص سئوي سايتي نمي تواند به تنهايي باعث بهبود وضعيت سايت شما شود و شما علاوه بر اينکه بايد يک سايت مناسب
و بهينه سازي شده براي گوگل داشته باشيد نياز داريد که محتواي مناسب نيز در سايت خود توليد کنيد (مطابق با استانداردهاي گوگل).
انتخاب دامنه مناسب براي بهينه سازي سايت 1. در ابتدا ما فرض ميکنيم که شما هنوز سايت را راه اندازي نکرده ايد شما از همين الان بايد سئو سايت را شروع کنيد اسم يا دامنه اي که براي سايت تان انتخاب ميکنيد ميتواند در سئو سايت و نتايج جستجو ها بسيار موثر باشد زيرا موتور هاي جستجو مانند گوگل دامنه سايت را ترجمه ميکنند و بايد دقت کنيد که دامنه اي که انتخاب ميکنيد به موضوع سايت نزديک باشد و در عين حال کوتاه و مختصر و تلفظ آن آسان باشد طوري که براي کاربران تان حفظ کردن آن آسان باشد اين موضوع شايد به بهينه سازي مربوط نباشد اما نکته بسيار مهمي بود.آموزش سئو قالب 2.سئو قالب و متا تگ ها , اين بخش خيلي مهم است و تاثير بسيار زيادي در سئو سايت دارد و بايد مطمئن شويد که قالب شما از متا تگ هاي کلمات کليدي و توضيحات برخوردار باشد البته متا تگ هاي ديگري هم و جود دارد اما اين دو مهم تر هستند کلماتي که در عنوان سايت استفاده ميکنيد بايد مختصر باشند و دقيقا گوياي موضوع سايت شما باشند . بهترين کار اين است که سايت خود را با مديريت محتواي قدرتمند وردپرس بسازيد و در اين صورت ميتوانيد از افزودني هاي مختلف براي بهينه سازي سايت استفاده کنيد که هم بسيار ساده است و هم بسيار حرفه اي ميباشد.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو سايت هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو سايت باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. 

تک سيستم