نحوه ی خدمات آیفون تصویری

خدمات آیفون تصویری یکی دیگر از موضوعاتی است که افراد با آن در طی سال مواجه هستند و برای اطلاع از نوع خدمات دهی و گارانتی دستگاه ها با شرکت تماس می گیرند .

در این جا به چند نکته در مورد آیفون تصویری و عمده مشکلات پیش آمده اشاره می نماییم ؟

1-اولین نکته ای که شما باید در مورد آیفون تصویری دقت فرمایید زمان خرید و مدت زمان گارانتی دستگاه است . با این کار شما می توانید مطلع شوید که دستگاهتان شامل گارانتی می شود یا خیر. در صورتی که آیفون تصویری شما دارای شامل گارانتی باشد که به کارت گارانتی دستگاه مراجعه نموده و شماره تماس خدمات 66341050-021 را شماره گیری می نمایید و به آنها اطلاعات درخواستیشان را می گویید .

اگز مشکل دستگاه شما از سوی پنل بیرون است و تمامی ساکنین یک مشکل مشترک دارند بیانگر این است که پنل بیرونی ایراد دارد و تعمیرکار باید به منزل شما مراجعه نماید و اگر هر یک از واحد ها و یا یکی از واحد ها مشکل دارند شما می توانید دستگاه خود را به شرکت آورده و یا همکاران ما به منزل شما مراجعه نمایند .

قابل ذکر است تمامی محصولات تک نما دارای ضمانت نامه شرکتی است و از این بابت مشکلی برای مدت گارانتی دستگاه شما پیش نمی اید . این 2 سال شامل 6 ماه ضمانت تعویض و 18 ماه ضمانت تعمیر دستگاه است .