طراحی سایت کاندیدای نماینده مجلس

اين روزها نمايندگان مجلس و کانديداهاي مجلس انتخابات مشغول تبليغات و تشريح برنامه هاي خود براي مردم شهرهايشان هستند، مطمئنا هر کدام از کانديداها صدايشان رساتر و گوياتر از بقيه باشد، مورد تاييد مردم قرار خواهند گرفت، در اين ميان انتخاب کانال ارتباطي براي نمايندگان و کانديداها بسيار مهم و ضروري است. بيشتر اين افراد به طراحي سايت نماينده مجلس رو مي آورند چرا که تجربه ثابت کرده مردم اين روزها بيشتر از هر تبليغ ديگري به سايت ها براي کسب اطلاعات در مورد کانديداها مراجعه مي کنند؛ بنابراين وجود طراحي سايت مخصوص نماينده مجلس شانس شناسانيدن و معرفي شان را به مردم بيشتر مي کند.
طراحي وب سايت نماينده مجلس يکي از راهکارهايي است که نماينده را با مردم در تعامل هميشگي قرار مي دهد، مردم مي توانند نيازهاي شهر، روستا، دهستان و.... خود را با نماينده خود در ميان بگذارند و البته نماينده نيز بايد فرصت پاسخگويي به مردم را در ليست کارهاي اولويت دار خود بگذارد؛ البته از طرف ديگري نيز طراحي سايت نماينده مجلس بسيار لازم و ضروري است، به واسطه طراحي سايت مجلس مردم مي توانند در جزئيات کاري نماينده يا کانديدا قرار گيرند و با اطمينان بيشتري براي دوره بعد نماينده را انتخاب کنند؛ بنابراين وجود سايتي که نماينده در آن صداي خود را به مردم مي رساند و اقدامات خود را در آن ليست مي کند هم به سود مردم است و هم به سود نماينده با کانديدا، در واقع طراحي وبسايت نماينده مجلس پل ارتباطي بين مردم و نماينده مجلس محسوب مي شود.
طراحي سايت انتخاباتي و طراحي سايت نماينده مجلس نياز به يک علم و دانش ميان رشته اي دارد و کسي که قصد انجام طراحي سايت را دارد بايد تا حدودي در اين زمينه اطلاعات داشته باشد . داشتن اطلاعات کافي ميتواند در تبليغات به افراد کمک بيشتري کند و انها را بهتر به سمت اهدافشان راهي کند . تبليغات اينترنتي جزء بهترين نوع تبليغات است که از آن مي توان به نتيجه اي مطلوب رسيد .
در اين روزها موردي که بيشتر از همه به چشم مي ايد همين پيشرفت تکنولوژي هاست و اين که همراه با پيشرفت تکنولوژي ميزان استفاده از اينترنت و شبکه هاي اجتماعي نيز افزايش مي يابد .
طراحي سايت نماينده مجلس انجام مي پذيرد تا به کمک آن اطلاع رساني، معرفي و خدمات نمايندگان در اينده ارائه شوند. البته اين طراحي سايت اسان نبوده و داراي ويژگي ها و نکات طراحي کوچکي بوده که تمامي انها از طرف گروه طراحان در نظر گرفته مي گردد.
در اين روزها از تبليغات و بازاريابي اينترنتي استفاده زيادي مي شود و با کمک تبليغات معرفي ها ساده تر صورت مي گيرد .
يکي از بهترين راه ها براي داشتن يک تبليغات درست استفاده کردن از طراحي سايت است که در بسترهاي واقعي جلوه گر مي گردد .طراحي سايت کانديداي نماينده مجلس به شخص مورد نظر کمک زيادي کرده تا خود و سوابقش را به صورت دقيق به افراد بشناساند و بتواند از قابليت هاي خود دفاع نمايد .
طراحي سايت کانديداي نماينده مجلس بايد به صورت مجزا چندين صفحه داشته باشد تا در آن صفحات بتواند توضيحي در مورد بيوگرافي و زندگي نامه ي خود قرار دهد تا مردم با نماينده يا کانديدا بيش تر آشنا شوند ، دانستن رزومه هاي کاري و شخصي کانديدا به مردم کمک مي کند تا شخص شايسته تر را انتخاب کنند . مردم بايد بدانند که نماينده ها با مسئوليت هايي که به انان محول مي شود چطور برخورد مي کنند و خلاصه اي از رزومه کاري انها را در نظر داشته باشند .
حجم وسيعي از اطلاعات و داده ها در اين روز ها در اينترنت يافت مي شود و در هر زمينه اي مي توان براي به دست اوردن اطلاعات در اينترنت سرچ را انجام داد و اطلاعات مورد نظر را يافت کرد . تمامي اقشار براي تبليغات مي توانند از اينترنت استفاده کنند و به اين ترتيب نام و کسب و کارشان را به همه بشناسانند . نمايندگان مجلس نيز با داشتن يک وب سايت رسمي و اختصاصي مي توانند ارتباط خود با جامعه را حفظ نمايند و در حقيقت ويژگي هايشان را در سايت ذکر نمايند . احتمالا طراحي سايت يکي از بهترين روش ها براي ارتباط با مردم است .
نمايندگان مجلس هم همانند بقيه اقشار براي شناخته شدن مي توانند از طراحي سايت استفاده نمايند و با يک طراحي مناسب ويژگي هاي خود را به افراد ديگر بشناسانند . طراحي سايت نمايندگان مجلس همانند يک پايگاه قوي و محکم براي انها مي باشد که اشخاص مي توانند به آن سر زده و با زندگي نامه کانديدا مورد نظرشان اشناتر شوند .
همچنين مي توانند نياز هاي شهر، روستا خود را در طراحي سايت با نماينده خود مطرح کنند و در مقابل نماينده نيز در زمان مناسب به درخواست ها پاسخ دهد .
امکاناتي که در طراحي سايت نماينده مجلس مي توان بکار برد :
گالري تصاوير و فيلمدر طراحي سايت انتخاباتي و طراحي سايت کانديداي نماينده مجلس
معرفي نماينده و سوابق کاري و تحصيلي ايشان
نظر سنجي و سوال و جواب در طراحي سايت
عضويت در سايت انتخاباتي
اخبار و تازه ها در طراحي سايت کانديداي نماينده مجلس
خبرنامه
طراحي وب سايت نماينده مجلس بايد از گرافيک خوبي برخوردار و در شان يک نماينده و کانديدا باشد، البته تنها طراحي و برخورداري از گرافيک قوي لازمه کار طراحي سايت نماينده مجلس نيست. زيرا وقتي سايتي طراحي شود ولي از سئو مناسبي برخوردار نباشد هيچ سودي براي نماينده نخواهد داشت؛ چرا که مردم به واسطه سرچ کردن راغب هستند هميشه سايت هايي که در صفحات اول گوگل بالا مي آيد را مطالعه کنند و به دلايلي دوست ندارند سري به صفحات پايين بزنند؛ بنابراين رعايت اصول سئو و بهينه سازي در طراحي وبسايت نماينده مجلس از اهميت فوق العاده اي برخوردار است.

از نکات ديگر که در طراحي سايت نماينده مجلس بايد مدنظر گرفته شود اين موضوع است که سايت قابليت لود شدن در موبايل را داشته باشد به بياني ديگر طراحي سايت ريسپانسيو باشد تا اگر کاربري براي مراجعه به سايت از تلفن هوشمند خود استفاده مي کند با مشکلي مواجه نشود؛ البته نبايد از ياد برد که امروزه به دليل پيشرفت روزافزوني که در عرصه تلفن هاي هوشمند صورت گرفته عده زيادي تمايل دارند سايت را در گوشي خود ببينند.
طراحي سايت نماينده مجلس از طرفي بايد به گونه اي باشد که صفحات آن به سرعت باز شوند تا بيننده و کاربر با مواجه شدن با اتلاف وقتش از سايت خارج نشود بنابراين بارگذاري تصاويري با حجم کم البته با کيفيت بالا يکي از نکاتي است که در طراحي وب سايت نماينده مجلس تاثير بسزايي در محبوبيت سايت دارد.
طراحي سايت نماينده مجلس با رويکرد معرفي و تبليغ نماينده يا کانديد مجلس انجام مي گيرد؛ بنابراين رعايت اصول اخلاقي در محتواگذاري در سايت نشان از احترام به شعور مردم و نظام دارد که نبايد دور از مديران سايت نمايندگان مجلس باشد.