هدف از تولید آیفون تصویری

آیفون تصویری در مفهوم کلی به دستگاهی اطلاق می شود که توسط آن درب ساختمان (محل کار ، منازل ، محیط های اداری ، تجاری و ...) باز شده و یا با مشاهده نمودن تصویر مراجعه کننده به صحبت با ایشان می پردازیم .

بنابر تحقیقات انجام شده یکی از مهمترین عوامل تولید و ساخت آیفون تصویری کمک به ایمنی منازل است ، چرا که افراد سود جو در سالهای قبل به بهانه های مختلف به خانه های افراد راه یافته و اقدام به سرقت می نمودند. آیفون تصویری در سالهای اول تولید خود به صورت دربازکن های سیاه سفید به بازار ارائه شد که باز هم مشکلاتی را برای افراد به همراه داشت این درب بازکن های سیاه سفید در شب نور کافی نداشته و یا در اثر نور کم و عدم وضوح کافی برای سالمندان و یا کسانی که از بینایی کمی برخوردار بودند ایجاد مشکل می نمود .

و اما اکنون با گذشت چند سال از تولید آیفون تصویری و کسب تجربیات به دست آمده از این نوع محصول شاهد پیشرفت چشمگیری در ساخت آیفون تصویری بودیم و می توان چنین استنباط نمود که شرکت های تولید کننده ی آیفون تصویری از افراد با تجربه و متخصص جهت ساخت آیفون تصویری رنگی با کیفیت تصویر و صدای بالا بهره می برند و هماهنگ با تکنولوژی روز دنیا گام بر می دارند .

در عصر حاضر دیگر هدف از خرید یک آیفون تصویری با کارایی بالا تنها دیدن مراجعین و باز نمودن درب نیست بلکه افراد می توانند تا حد قابل ملاحظه ای توسط آیفون تصویری بر ایمنی منزل خود اطمینان داشته و با کسب اطلاعات بهتری اقدام به خرید آیفون تصویری نمایند .