آموزش نحوه ورود یک داخلی به داخلی در حال مکالمه (شنود کردن)

يک آموزش ديگر از سري آموزشهاي سايت پاناسونيک ايران،اين بار يکي از برنامه هاي مهم و کاربدي مرکز سانترال TES/TEM824 پاناسونيک را در نظر گرفته ايم که بسيار مورد سوال قرار گرفته بود .با فعال کردن اين برنامه شما مي توانيد وارد مکالمه داخلي مورد نظر خود شويد که در حال مکالمه با بيرون مي باشد .در اين حالت ميتوان لفظ شنود هم به آن اطلاق کرد.اميد واريم اين آموزش مورد استفاده صحيح و بجاي شما دوستان قرار گيرد.
حال نحوه ورود به مکالمه در ? حالت زير توضيح داده ميشود
? – اگر مدل گوشي شما تلفن سانترال مدل KX-T7730 (گوشي اپراتوري) باشد با زدن دکمه خط شهري مشغول که قرمز است مي توانيد وارد مکالمه داخلي شويد البته بايد کد آن را فعال کنيد که در پايين نحوه فعال شدن را خواهيم گفت.

?- اگر گوشي تلفن شما معمولي (هر گوشي آنالوگ ديگر) باشد و مثلا: شما مي خواهيد وارد مکالمه خط شهري ? شويد و مکالمه را گوش کنيد شما اول گوشي را برداشته و روي بوق داخلي عدد ?? و بعد از شنيدن بوق اشغال ، دوباره عدد ? را گرفته و وارد مکالمه داخلي مورد نظر مي شويد و اگر خط شهري ? را مي خواهيد بايد گوشي را برداشته و روي بوق داخلي عدد ?? و…… را انجام دهيد.

نکته هاي خيلي مهم قبل از کد فعال سازي :

?- وقتي کسي وارد مکالمه يک داخلي مي شود بلافاصله صداي بوق براي داخلي در حال مکالمه فرستاده مي شود که طرف متوجه مي شود که شما وارد تماس آن شده ايد البته صداي بوق قابل حذف است با کد ??? ، و به اين شکل : وارد حالت برنامه ريزي شده و ? بار دکمه SP-PHONE را زده و کد مورد نظر را بازدن دکمه AUTO ANS آن را Disable(غير فعال) و با زدن دکمه STORE تنظيمات خود را ذخيره کنيد. اين کار از يک بابت خوب و از يک بابت بد به نظر ميرسد شما اگر آن را فعال کنيد مي توانيد در صورت نياز وارد خط داخلي ديگر شويد و به صورت ? نفره صحبت کنيد از طرفي بد است که شايد کسي نمي خواهد مکالمه اش شنود شود.باز هم آرزو ميکنم اين آموزش ها به شکل صحيحش مورد توجه عزيزان قرار گيرد.

? – وقتي وارد مکالمه يک داخلي که گوشي آن KX-T7730 است شويد دکمه هاي CONF و INTERCOM آن بلافاصله روشن مي شود.که نشانه ورود شما به مکالمه است و قابل پوشش نيست.

آموزش نحوه ورود يک داخلي به داخلي در حال مکالمه (شنود کردن)
کد ??? : اجازه ورود به مکالمه يک داخلي (شنود کردن داخلي)
سپس دکمه SP-Phone را ? بار زده روي صفحه گوشي پيغام Disable : #01(براي داخلي يک) ظاهر مي شود. شما مي توانيد با زدن دکمه AUTO ANS و Enable کنيد و در آخر دکمه STORE را بزنيد و براي رفتن به داخلي ديگر دکمه SP-PHONE را فشار دهيد و همين عمليات را انجام دهيد و اگر مي خواهيد براي همه داخلي ها شنود بگذاريد يک بار دکمه * را زده و همه را فعال کنيد و در آخر دکمه store را بزنيد (نصب سانترال).