طراحی وب سایت با اصول سئو

تجربه نشان مي دهد که وب سايت هاي که داراي رتبه بالا در صفحه نتايج موتور جستجو هستند در اکثر مواقع از همان مراحل ابتدايي شروع طراحي وب سايت زير ساخت لازم جهت بهينه سازي موتور جستجو (سئو) براي آنها در نظر گرفته مي شود.

يکي از خدماتي که سئوکار ارائه مي دهد طراحي وب سايت با استفاده از تکنولوژي هاي جديد با زير ساخت لازم جهت بهينه سازي موتور جستجو است. در نظر گرفتن معيارهاي سئو در همان مراحل ابتدايي طراحي وب سايت باعث شده که خيلي از هزينه ها جهت بهينه سازي کاهش پيدا کرده و در زمان لازم جهت قرار گرفتن در رتبه هاي بالا در صفحه نتابج موتورهاي جستجو نيز صرفه جويي گردد.

امروزه طراحي وب سايت با استفاده از تکنولوژي هاي جديد نظير HTML5، CSS3 و فونت هاي وب صورت مي پذيرد. تکنولوژهاي جديد باعث مي شود که وب سايتها به راحتي در موتورهاي جستجو ديده شوند، از سرعت بالايي در هنگام لود شدن برخوردار باشند و روي پلتفرمهاي مختلف براحتي بتوانند بارگذاري شوند.

سئوکار با استفاده از کادر مجرب خود در زمينه طراحي وب سايت با استفاده از تکنولوژهاي جديد اين امکان را فراهم آورده است که بتواند براي مشتريان خود در حوزه هاي مختلف کسب و کار بهترين و جذاب ترين طراحي وب سايت را انجام دهد.

در طراحي وب سايت در راستاي بهينه سازي موتور جستجو مسائل فني بيشماري دخيل هستند که يکي از مهترين آنها که گوگل پيشنهاد مي کند اين است که طراحي وب سايت بايد بگونه اي باشد که بتواند يک سايت روي دستگاه هاي مختلف نظر کامپيوتر شخصي، موبايل و تبلت براحتي بارگذاري شود و داراي ظاهري کاربر پسند باشد و از طراحي چند وب سايت براي هر کدام از اين دستگاه ها اجتناب شود زيرا در صورتي که شما چند وب سايت مختلف براي هر کدام از اين دستگاه ها داشته باشيد ممکن است آنها هر کدام جداگانه رتبه و لينک هايي را بدست آوردند و امتياز رتبه شما تقسيم شود و در مجموع شما نتوانيد به خواسته خود که قرار گرفتن در رتبه بالا در صفحه نتايج موتور جستجو است، برسيد.
بطور کلي مي توان گفت که در نظر گرفتن معيارهاي بهينه سازي موتور جستجو در همان اوايل طراحي وب سايت با استفاده از تکنولوژي هاي جديد داراي فوايد زير است:

باعث کاهش هزينه ها و صرفي جويي در زمان جهت قرار گرفتن در رتبه هاي بالاي موتور هاي جستجو خواهد بود.
با توجه به در نظر گرفتن زير ساخت لازم جهت معيارهاي بهينه سازي موتور جستجو در همان ابتداي طراحي وب سايت، تغييرات در آينده خيلي کاهش پيدا خواهد کرد
کدهاي HTML5 و CSS3 از خوانايي بالايي برخوردار هستند.
کدهاي HTML5 و CSS3 داراي اين قابليت هستند که سايت طراحي شده توسط اين تکنولوژها براحتي بتوانند روي دستگاه هاي مختلف بارگذاري شود و از ظاهري زيبا برخوردار باشند.
HTML5 و CSS3 داراي امکاناتي هستند که بتوانند تصاوير و فيلم ها را به بهترين کيفيت و با سرعت بالا نمايش دهند.
تکنولوژي هاي جديد داراي اين امکان هستند که شما بتوانيد کنترل بيشتري روي رنگهاي درون وب سايت داشته باشيد و در نتيجه بتوانيد سايت هاي زيبايي را طراحي نمايد که کاربر پسند باشد.
سئوکار